Show simple item record

dc.contributor.authorPiórkowski, Rafał
dc.contributor.authorMantiuk, Radosław promotor
dc.date.accessioned2021-11-15T12:09:42Z
dc.date.available2021-11-15T12:09:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12539/445
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherZachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczeciniepl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgry komputerowepl_PL
dc.subjectgrafika komputerowapl_PL
dc.subjectcyfrowe przetwarzanie obrazówpl_PL
dc.subjectsilniki gier komputerowychpl_PL
dc.subject.otherDyscyplina::Nauki inżynieryjno-technicznepl_PL
dc.titlePercepcyjne metody oceny jakości obrazów syntezowanych przez silniki gier komputerowychpl_PL
dc.typeThesispl_PL
dc.contributor.organizationZachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. Wydział Informatykipl_PL


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska